Wachtwoord vergeten
 

Wachtwoord vergeten?

Door het invullen van onderstaande velden kun je een nieuw wachtwoord opvragen. (werkt niet op smartphones en tablets)

Wij willen je er op attent maken dat wachtwoorden die verzonden worden naar hotmail of gmail accounts in de spambox terecht komen!

Lukt het niet om een wachtwoord aan te maken voor mijnNKBV? Dit kan te maken hebben met het volgende:

  1. Je wachtwoord is verlopen: De link om je wachtwoord aan te maken is 1 uur geldig. Klik opnieuw op 'wachtwoord vergeten' en probeer het nog eens. Let op: het kan tot 5 minuten duren voordat het bericht met de link verzonden wordt, oude links worden direct ongeldig als je nogmaals op 'wachtwoord vergeten' klikt.
  2. Je vraagt een wachtwoord aan op een tablet of smartphone: MijnNKBV werkt niet volledig op een tablet of smartphone. Vraag je wachtwoord aan via een vaste computer of laptop.
  3. Je geboortedatum staat verkeerd in onze ledenadministratie: Indien je voor 2000 lid bent geworden van de NKBV, kan het zijn dat je geboortedatum op 01-01 staat met je geboortejaar. Neem telefonisch contact op met de NKBV om je geboortedatum te wijzigen.
  4. Cookies blokkeren het aanmaken van een nieuw wachtwoord: in de cookies wordt je oude wachtwoord onthouden om te kunnen inloggen, maar je weet hem zelf niet meer. Sluit je internetbrowser af en start deze opnieuw op. Ga naar de maildie je hebt ontvangen toen je klikte op 'wachtwoord vergeten' en klik op 'hier'.

    Mocht het aanvragen van een wachtwoord na het lezen van deze mail nog steeds niet lukken, neem dan telefonisch contact op met de NKBV: 0348-409521

 

 

 
Jouw relatienummer: *  
Geboortedatum: *
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
 
Jouw postcode: *  
Jouw e-mailadres: *    
 
   
 
 
Velden met een * zijn verplicht
 
Nog geen lid? Meld je dan eerst aan.